Для вчителів

ПОСІБНИК "ІНСТРУКТАЖІ ДЛЯ БЕЗПЕКИ ДІТЕЙ У ШКОЛІ"



2022-2023 навчальний рік

    24.03.2023 - в рамках науково-педагогічної  ради "Сторінками педагогічної майстерності" в форматі творчого звіту , вчителі, що атестуються в 2023 році, ділились з колегами опорного закладу, Орлівської та Марчихинобудської філій своїми напрацюваннями щодо проведення певних етапів уроку , в правовому режимі   "навчаємось онлайн".
    Оскільки слово «педрада» означає радитися, тримати раду, тому намагалися створити умови роботи, де вчителі справді радяться, а не просто засідають, до ради. Тому такий інтерактив приніс педагогічному колективу радість, задоволення, натхнен­ня, впевненість у завтрашній день.























11.01.2023.- педагогічна рада
"Виклики освіти 2022-2023: дистанційна освіта, НУШ, академічна доброчесність"


Педагогічні інтерактиви під час осінніх канікул 27.10.2022

Вічного двигуна не існує. Працювати вчителю без перерв - ілюзія, інакше продуктивність все одно знизиться. Кожен знає, що незаряджений телефон не буде працювати, так і вчитель та вчителька - не маючи позитивних емоцій від роботи на канікулах - не зможе відновити свій професійний ресурс. І якщо зазвичай це її або його особиста справа, то за воєнних часів відновити сили та «бути у строю» - це обов’язок. Війна і так посилає чимало випробувань, тож навіщо умисно додавати собі зайві? Тому ми подумали ... і прописали позитивні афермації у форматі "Бути вчителем - це..." та "Що  цікавого потрібно зробити на канікулах..."  Не все вдалось реалізувати, але скоро зимові канікули...








СПІЛЬНО ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ» – НОВИЙ ПРОЄКТ
ПІДТРИМКИ ВЧИТЕЛІВ В УМОВАХ ВІЙНИ

Проєкт «Спільно для вчителів» допоможе підтримати власне ментальне здоров’я і подолати професійні труднощі та виклики під час війни. Він реалізовується освітньою організацією «Навчай для України» за підтримки Дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) в Україні у межах ініціативи «Спільно до навчання».

Проєкт містить 5 складових, які реалізовуватимуться до кінця 2022 року:онлайн-курс професійної допомоги вчителям, який уже отримав офіційну рекомендацію від МОН;
вебінари з психологами організації «Простір толерантності»;
чатбот у Viber та Telegram з безпековими інструкціями;
модульний курс підвищення кваліфікації;
очні виїзди в школи психологів та освітніх лідерів думок з лекціями наживо (якщо дозволятиме безпекова ситуація).

Онлайн-курси, чатбот та вебінари будуть корисними не лише для вчителів/адміністраторів/психологів, що втратили школи та змушені були покинути місто. Але й для усіх освітян, які залишилися на місцях та продовжуватимуть працювати з новими викликами війни.

Участь у складових проєкту безкоштовна. Більше деталей – за посиланням. Також підписуйтесь на сторінки ЮНІСЕФ у Facebook, Instagram , Twitter та TikTok, щоб бути в курсі новин і актуальних анонсів проєкту «Спільно для вчителів».

Активності для учнів та учениць у бомбосховищах шкіл : порадник для вчителів

Ефективні інструменти формувального оцінювання учнів НУШ: добірка матеріалів із Бібліотеки «На Урок»


Хто і як відповідатиме за булінг в Україні


АТЕСТАЦІЯ 2022


11.02.2022 відбувся відкритий онлайн урок з мистецтва в 5 класі "Музика свят і розваг. Підготовка робіт до соціального проекту "Життя прекрасне"






Коли забуваєш, що ти на уроці як адміністрація ...























Права педагогічних, науково-педагогічних і наукових працівників

АТЕСТАЦІЯ 2021

УРОКИ ВЗАЄМОВІДВІДУВАННЯ
урок математики 5-А кл. (вчитель Шинкаренко З.А.)

урок математики 5-А кл. (вчитель Шинкаренко З.А.)

урок  математики 5-А кл. (вчитель Шинкаренко З.А.)

урок біології 8 А Будова слухового аналізатора (вчитель Медведєва Л.А.)
урок англійської мови 5 кл. Погода (вчитель Ковальова С.В.)

урок біології 8 А Будова слухового аналізатора (вчитель Медведєва Л.А.)

Основи здоров' я 9клас  Медведєва Л.А. 

Основи здоров' я 9клас Медведєва Л.А.

Біологія 7 клас Фінашко Л.М.


Біологія 7 клас Фінашко Л.М.


Історія 5 клас Івашина І.В.


урок української мови "Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами"
(8-А, Левченко Т.І.)

урок української мови "Узагальнювальні слова в реченнях з однорідними членами"
(8-А, Левченко Т.І.)

урок англійської мови "Фрукти, овочі" (Копилова Л.Г., 3-А)

урок англійської мови "Фрукти, овочі" (Копилова Л.Г., 3-А)


Онлайн-курси 2020-2021 для вчителів школи https://www.ed-era.com/courses/



 20/11/2019 - вчителем математики Кацубою А.В. проведено 

відкритий урок з алгебри у 9 класі на тему: «Розв’язування раціональних нерівностей» та презентацію з елементами майстер-класу "Розвиток математичного мовлення учнів на уроках математики".
Логічним завершенням семінару став інтерактивний обмін думок вчителів математики району.







Всі очікування  присутніх на семінарі - справдилися

19.02.2019 -  вчителем українскої мови та літератури Мосієвською Н.М. проведено майстер-клас «Розвиток критичного мислення учнів на уроках української мови і літератури» 

Теоретичний блок: «Критичне мислення: ключові характеристики».
Практичний блок:
- показовий урок з української літератури у 5 класі на тему: «Т.Г. Шевченко «За сонцем хмаронька пливе…», «Садок вишневий коло хати…».
- практичне заняття «Роль інтерактивних методів навчання для розвитку критичного мислення учнів».



21.12.2018 на базі закладу пройшов районний семінар-практикум вчителя математики Крихтіної О.М. 

«Розвиток критичного мислення учнів засобами компетентнісно орієнтованих технологій»

Відкритий урок з геометрії у 7-Б класі на тему: «Трикутник. Розв’язування задач». 

Відкритий урок з геометрії у 7-Б класі на тему: «Трикутник. Розв’язування задач». 

Практичне заняття «Онлайн-сервіси для розвитку критичного мислення» 


Своїми руками...

Уроки праці в початковій школі - листопад 2018





З 12.11.2018 - дні трудового навчання в школі






ТЕМА ПЕРШОГО УРОКУ  В 2018-2019 НАВЧАЛЬНОМУ РОЦІ


РЕКОМЕНДОВАНІ ТЕМИ

Щорічно Міністерство освіти пропонує свої варіанти тем для першого шкільного заняття.

Такі теми не є обов’язковими та можу коригуватись вчителем. Важливо, щоб початок нового навчального 2018-2019 року налаштував дітей на навчання, дав їм достатню мотивацію та корисні роздуми.

Обираючи ту чи іншу тему, вчителі повинні:
орієнтуватись на вік школяра;
враховувати актуальність проблематики.

Так, для початкових -1-4-х класів, доречними стануть такі теми:
“Діти об’єднують Україну”;
“Я люблю свою країну”;
Добре тим, хто вміє дружити”;
“Краса людини — її доброта”.

Учням 5-9-х класів можна запропонувати більш серйозні теми, що стосується політики країни, важливих екологічних чи інтеграційних процесів, наприклад:
“Наші земляки — герої Революції Гідності”;
“Хочемо, щоб усі жили в мирі”;
“Розкажемо Європі про себе”;
“Українці серед інших європейських націй”;
“Добрототворення — наша мета”;
“Повага до європейських цінностей”;
“Історія нескорених”
тощо.

Для 10-11-х класів корисними будуть обговорення на теми:
“Як я бачу партнерські відносини Україна-ЄС”;
“Будуємо справжню демократичну країну”;
“Прагнемо миру!”.


З 12.03.2018  по 23.03.2018 - Дні початкової освіти в школі.
 8 вчителів  школи І ступеню в рамках взаємовідвідування показали власні адаптовані інтерактивні прийоми роботи на уроці 








06.03.2018  пройшов районний семінар-практикум вчителів зарубіжної літератури. Пишаюсь методичними та творчими надбаннями вчителів школи.







28.02.2018 на базі закладу працювали вчителі інформатики (динамічна група) з теми "Скретч - мова програмування"

11.12.2017 пройшов районний семінар вчителів фізики з теми "Формування інформаційних компетентностей учнів на уроках фізики та астрономії"Свій досвід роботи представила вчитель фізики - Альохіна Л.О.в програмі семінару:

- Відкритий урок з фізики у 9 класі на тему: «Розв’язування задач на обчислення характеристик звуку». (вчитель Альохіна Л.О.)
- Виставка-вернісаж «З досвіду роботи вчителя»
-Практичне заняття. Використання інтерактивних засобів навчання при вивченні фізики. (вчитель Альохіна Л.О.).










На виконання районної програми з розвитку проекту "Європейська мережа Шкіл сприяння здоров'я " в Ямпільському районі на 2016-2020 роки в школі створена шкільна рада Школи сприяння здоров'ю, яка заохочує використання в школі здоровязбережувальних технологій 





22.11.2017 на районному семінарі вчителів фізичної культури свій досвід роботи представив вчитель фізичної культури - Негрій М.Г.                                          В програмі семінару

- інтегрований урок з фізичної культури та математики в 7 класі. (Модуль: Гандбол) (учитель Негрій М. Г.);


- презентація досвіду роботи вчителя фізичної культури «Розвиток фізичних якостей учнів шляхом упровадження в систему роботи сучасних методів» ;
- стоп-кадр: фрагменти занять спортивного гуртка «Баскетбол»
(учитель Негрій М. Г.)



1.Перший урок. Тема: Символи ЄС


2. Перший урок в 2017-2018 навчальному році. Тема: Які це - европейські цінності?

3. Бетховен Ода до Радості. Гімн ЄвроСоюзу (з українськими субтитрами)





Про безкоштовні додатки Google



За результатами форуму «Google: Цифрове перетворення Сумщини» повідомляємо про безкоштовні сервіси Google. За посиланням можна знайти презентацію https://docs.google.com/presentation/d/1SuOscLa7Tr5CAMaIViT79BKLFyOJlxoWtYIR2_N3cjo/edit#slide=id.g21e74f0b5d_0_206        



Метод групової дискусії в роботі з підлітками й старшокласниками


БЕЗПЕКА ЖИТТЄДІЯЛЬНОСТІ УЧНІВ ПІД ЧАС ТУРИСТИЧНО-ЕКСКУРСІЙНИХ, ГРУПОВИХ ПЕРЕВЕЗЕНЬ  НА АВТОМОБІЛЬНОМУ ТРАНСПОРТІ 

1. Загальні положення

1.1.Інструкція з безпеки життєдіяльності учнів під час туристично-екскурсійних, групових перевезень автомобільним транспортом поширюється на всіх учасників навчально-виховного процесу під час проведення туристично-екскурсійних, групових пере­везень учнів автомобільним транспортом.

1.2.Інструкція розроблена на основі Постанови Кабінету Міністрів України «Про правила подання послуг пасажирам автомобільним транспортом» від 29.01.2003 р. № 141.

1.3.Безпечні умови перевезень учнів автомо­більним та залізничним транспортом за­безпечують транспортні організації, які не­суть повну відповідальність за технічний стан транспорту, його експлуатацію та за­кріплення дисциплінованих і висококвалі­фікованих водіїв, які мають стаж керування транспортним засобом більш ніж три роки.

1.4.Перевезення організованих груп дітей здій­снюється на підставі договору разового пе­ревезення (який укладається не пізніше ніж за 48 годин до виконання перевезення) або довгострокового договору.

1.5.Перевезення організованих груп дітей ви­конується тільки у світлу пору доби і за сприятливих погодних умов.

1.6.Візуальна інформація на автобусі наноситься на попередньому трафареті надписом черво­ною фарбою «На замовлення», спереду і по­заду автобуса розпізнавальний знак «Діти».

1.7.Кількість дітей при перевезенні автобусом не повинна перевищувати кількість місць для сидіння.

1.8.У салоні автобуса мають бути позначені місця розташування аварійних виходів із зазначенням способу їх відкриття, вогне­гасника, аптечки та кнопки екстреної зу­пинки.

1.9.Перевезення організованих груп дітей коло­ною з п'яти і більше автобусів узгоджується замовником з органами Державтоінспекції.

1.10.При отриманні дозволу на екскурсію відповідальний за організацію та проведення екскурсії повинен подати у відділ освіти такі документи:

* наказ по навчально-виховному закладу, в якому вказується термін, місце, маршрут екскурсії, кількість дітей, в якому класі вони навчаються, хто супроводжує (з роз­рахунку 1 дорослий на 10 дітей, медсестра на 30 і більше дітей), визначені відповідаль­ні за збереження життя і здоров'я дітей;
* списки дітей, завірені підписом директора і печаткою навчально-виховного закладу, з відміткою про стан здоров'я кожного учня (з поміткою лікаря «за станом здоров'я всі учні групи допускаються до екскурсійної поїздки»), підписом кожної дитини про те, що вона ознайомлена з правилами поведін­ки і технікою безпеки під час поїздки;
* страховий поліс;
* програму маршруту з погодинною розбивкою;
* договір про взаємні зобов'язання сторін
навчально-виховного закладу і перевізника;
* подання навчально-виховного закладу з проханням дати дозвіл на екскурсію.

1.11.Допущені до екскурсії учні не повинні мати при собі предметів і речовин, що можуть створити небезпеку під час перевезення.

1.12.Усі учасники навчально-виховного проце­су повинні знати правила надання першої (долікарської) допомоги при характерних ушкодженнях, мати необхідні знання і на­вички користуванням медикаментами.

2. Вимоги безпеки учнів лід час туристично-екскурсійних перевезень автобусами

2.1. Вимоги безпеки перед початком туристично-екскурсійного, групового перевезення учнів автомобільним транспортом.

2.1.1.Перед туристично-екскурсійними, гру­повими поїздками автомобільним тран­спортом чітко визначити маршрут по­їздки, дату вибуття та прибуття, час поїдки та висадки в автобусі, назви зазначених зупинок.

2.1.2.Повторити правила дорожнього руху та правила перебування дітей в авто­мобільному транспорті.

2.1.3.Чітко виконувати вимоги педагога або класного керівника, ке­рівника екскурсійної групи.

2.1.4.Починати посадку, висадку в автомо­більному транспорті тільки за коман­дою педагога або класного керівника, керівника групи. Самостійне пересування в автобусі без дозволу дорослих забороняється.

2.1.5.Перевірити наявність у водія аптечки, вогнегасника та перших засобів допо­моги у випадку надзвичайної ситуації.

2.1.6.Керівник групи повинен мати із собою похідну аптечку.

2.1.7.Перевозити дітей на відкритих ван­тажних автомобілях забороняється.

2.1.8.Керівник групи, педагог або класний керівник повинен провести бесіду з ді­тьми, ознайомити їх з правилами по­ведінки та правилами безпеки життє­діяльності під час поїздки автобусом, з відповідним оформленням запису в «Журналі інструктажів».

2.1.9.Перед початком руху автобуса керів­ник групи, педагог або класний керівник повинен перевірити, згідно зі спис­ком, наявність дітей на місцях.

2.1.10. Забороняється залишати ручну покла­жу та власні речі без догляду. У ра­зі виявлення пропажі речей негайно сповістити педагога або класного керівника чи керівника групи.

2.2. Вимоги безпеки під час проведення туристично-екскурсійних перевезень учнів автобусами.

2.2.1. Перед посадкою в автобус бути на міс­ці призначення за 15 хвилин, відмі­тити свою присутність у педагога або класного керівника чи ке­рівника групи.

2.2.2.Якщо ви з певних причин не встигаєте на час призначення, слід зателефону­вати педагогу або класному керівнику або керівнику групи та повідо­мити про своє запізнення (відсутність) завчасно.

2.2.3.Визначте попередньо своє місце в ав­тобусі і при посадці спокійно займайте його. При посадці та висадці заборо­няється штовхатись, стрибати на схо­динках, бігти на вільні місця в салоні автобусу.

2.2.4.Якщо у вас завеликий багаж, перед по­садкою слід залишити його у відведе­ному багажному відділенні автобусу.

2.2.5.Перед початком руху автобусу визна­чити свою присутність під час пере­клички педагога або класного керівника, керівника групи.

2.2.6.Забороняється пересуватися під час руху в автобусі без дозволу педагога або класного керівника, ке­рівника групи, виходити під час зу­пинки автобусу, висовуватися з вікон, викидати сміття та речі з вікон.

2.2.7.Якщо ви себе погано відчуваєте, слід негайно повідомити про це педагога або класного керівника, ке­рівника групи. У жодному разі не вжи­вати самостійно ніяких медичних препаратів. Усі медичні препарати по­винні знаходитися в керівника групи.

2.2.8.Під час поїздки голосно не розмовля­ти, не кричати, не стрибати, не бігати, не вмикати радіо, музичні приймачі, мобільні телефони — це може відволікти водія.

2.2.9.Поводити себе під час поїздки чинно: жодного сміття не повинно залишати­ся; жувати жуйки та лускати насіння категорично забороняється. Уникати травмонебезпечних ситуацій, не зава­жати іншим пасажирам.

2.2.10.Якщо під час поїздки відбулась орга­нізована зупинка, не відходити далеко від автобусу. Уважно слухати коман­ди педагога або класного керівника, керівника групи. Після зупинки відмітити себе під час перевірки. Якщо ви побачили, що відсутній ваш сусід за місцем, слід негайно повідомити педагога або класного керівника, керівника групи.

2.2.11.У разі використання громадського транспорту посадку в нього здійсню­вати групами під керівництвом вихователя, наставника класу, керівника групи через задні двері: спочатку учні, а потім керівник групи. У такому ж порядку здійснюється висадка дітей через передні двері.

2.2.12.Здійснювати посадку і висадку тільки після повної зупинки транспортного засобу, на посадковому майданчику, а за його відсутності — з боку троту­ару або узбіччя.

2.2.13.Проходити до і від транспортного засобу організованою групою тільки тротуарами чи пішохідними доріжка­ми, а у випадку їхньої відсутності — краєм проїзної частини дороги, тільки у світлу пору доби.

2.2.14.Вживання їжі в дорозі організовується для всіх учнів у певний час, встанов­лений керівником групи за розпоряд­ком дня. Забороняється брати в до­рогу продукти, що швидко псуються (варені ковбаси, січені м'ясні страви, заправлені майонезом салати тощо).

2.2.15.Під час поїздки на автомобільному транспорті всі повинні дотримуватися правил санітарно-гігієнічної, санітарно-протиепідемічної та пожежної безпеки. Усі учасники екскурсійно-туристичної, групової поїздки на автомобільному транспорті не повинні мати при со­бі колючо-ріжучих, вогненебезпечних та інших предметів і речовин, що мо­жуть створити небезпеку під час пере­везення.

2.2.16.Після приїзду в пункт призначен­ня першими за командою педагога або класного керівника, ке­рівника групи залишають автобус ті, хто сидів на задніх місцях. Потім ви­ходять ті, хто сидів на передніх. Хлоп­ці подають руку дівчатам, допомагають їм вийти. У жодному разі не штовха­тися, не поспішати. Уважно оглянути своє місце: чи не забули свої речі.

2.2.17.Після висадки з автобусу вишикувати­ся біля нього. Без команди педагога або класного керівника керівни­ка групи дорогу не переходити, нікуди не відходити, зазначити свою присут­ність під час переклички керівника за списком.

2.2.18.На місце призначення йти разом із педагогом або класним керівником або керівником групи, рух у ко­лоні здійснювати чітко й організовано. При переході автодороги дочекатись, поки педагог або класний керівник перекриє рух машин і подасть команду.

2.3. Вимоги безпеки життєдіяльності учнів після закінчення туристично-екскурсійних, групо­вих перевезень автобусами.

2.3.1.Вишикуватися для остаточної перевір­ки наявності учнів після повернення до зазначеного місця.

2.3.2.Забороняється без дозволу педагога або класного керівника, керівни­ка групи залишати групу, без дозволу добиратися додому.

2.3.3.Рух додому здійснюється за обговоре­ним маршрутом з дотриманням пра­вил дорожнього руху.

3. Вимоги безпеки в аварійних ситуаціях

3.1.У разі виникнення аварійної ситуації не­гайно повідомити педагога або класного керівника , керівника групи.

3.2.У разі скоєння ДТП на дорозі, свідком або учасником якого ви стали:

* негайно повідомити педагога або класного керівника, керівника групи;

* телефоном (або мобільним зв'язком) по­відомити в службу екстреної допомоги, якщо цього не може зробити педагог або класний керівник, керів­ник групи;

* якщо ДТП сталося на дорозі, перемісти­тися в безпечне місце і чекати команди педагога або класного керівника, керівника групи або дорослих;

* якщо ДТП сталося під час перебуван­ня в транспорті, залишатися на місці, не панікувати, не метушитися, чітко виконувати команди дорослих.

3.3.У разі несприятливих погодних і дорожніх умов, виникнення технічних несправностей, що загрожують безпеці руху, а також при погіршенні здоров'я водія, необхідно при­пинити рух і повідомити про це автопід-приємство за місцем роботи водія. Підпри­ємство вживає заходів щодо заміни автобу­са чи водія, щоб забезпечити перевезення дітей до пункту призначення.

3.4.У випадку отримання учнем травми надати першу медичну допомогу, а за потреби — викликати швидку допомогу або самому доставити потерпілого в лікарню.

                                Алглритм підготовки до аналіз уроку

                                             Как спастись от рутины в работе?

                   

Немає коментарів:

Дописати коментар